Potřebujte sledovat příchody a odchody zaměstnanců? Chcete mít přehled, kolik času stráví v práci? Každá firma dříve či později řeší kontrolu docházky. Kvalitní kontrolní systém umožňuje lépe sledovat efektivitu a produktivitu práce, také pomůže se správným řešením mezd.

Časy, kdy firmy zapisovaly příchody a odchody do knihy nebo používaly „píchačky“, jsou dávno minulostí. Díky moderním technologiím můžete docházkový systém vyřešit mnohem snadněji.

Elektronický docházkový systém

Elektronický docházkový systém Vema je moderním nástrojem pro evidenci docházky zaměstnanců. Tech­nická zařízení evidují příchody a odchody zaměstnanců, intranetová aplikace Docházka pak v souladu s platnou legislativou data sbírá, zpracovává a eviduje. Výsledné údaje lze následně zpracovávat přímo v aplikaci Vema Mzdy. Docházkový systém lze však používat i samostatně.

 

terminal.jpg
 

Výhody elektronického docházkového systému

  • Šetří čas

Docházkový systém eviduje docházku za vás. Výsledkem jsou přehledné tabulky. Systém lze také propojit se mzdovým systémem.

  • Šetří peníze

Kvalitní a přesná evidence docházky umožňuje snížit mzdové náklady.

  • Je efektivní

Máte vždy k dispozici přesné údaje o docházce zaměstnanců.

  • Kontrola v reálném čase

Docházkový systém vám dává možnost v reálném čase kontrolovat, kdo je na pracovišti.

  • Přehledné podklady pro mzdy

Elektronický docházkový systém lze také rovnou napojit na mzdový systém. Každý měsíc tak máte precizní podklady pro řešení výplat.

Jak elektronický systém kontroly docházky funguje?

Technologie jdou neustále dopředu a možností je celá řada. Vždy záleží na tom, co přesně konkrétní firma potřebuje řešit. Chcete pouze podklady pro přípravu mezd? Pak si vystačíte s terminálem a čipovými kartami. Vlastníte přísně střežený provoz? Evidenci docházky lze propojit s bezpečnostními prvky. Moderní biometrické docházkové systémy dovedou například snímat otisky prstů či duhovky.

Docházkový systém nejčastěji realizujeme právě formou čipových karet. Zaměstnanec se při příchodu/odchodu registruje kartičkou u terminálu. Nabízíme ale také plně virtuální řešení. Terminál je v takovém případě nainstalovaný přímo v počítačích pracovníků. Na terminálu lze nastavit až 10 tlačítek pro různé situace (například dovolená, služební cesta, přestávka na oběd a další).

Docházku standardně zaokrouhlujeme na řády minut či hodin, podle potřeb konkrétní firmy. Docházkový systém Vema lze napojit na mzdový systém a ušetřit tím čas strávený administrativou. Přesná evidence docházky vede k lepšímu využívání pracovní doby!

Proč využívat systémy Vema k řízení lidských zdrojů?

  • Komplexní řešení HR a mezd

Oblast řízení lidských zdrojů řešíme komplexně. Kromě elektronického docházkového systému nabízíme také řešení mezd, benefitů či personální systémy.

  • Zkušenosti leadera na trhu

Máme více než čtvrt století zkušeností s návrhy optimálních HR systémů a implementačními projekty. Díky tomu dokážeme najít vhodné řešení pro každou firmu. Naše reference mluví za vše – důvěřuje nám více než 7200 firem a úřadů státní či veřejné správy.

  • Výstup do aplikace Mzdy

Automaticky propojíme docházkový systém a systém Mzdy. Před přenosem dat do aplikace je možná kontrola v přehledných výstupech o měsíční odpracované době i případné opravy a doplnění.

  • Uživatelská podpora

Nedílnou součástí systému jsou konzultační služby. Pokrývají problematiku technické i programové instalace, asistenci při zavádění systému a prvotním zpracování dat. Pro uživatele systémů Vema jsou připravena školení. K dispozici jsou i servisní služby zajišťující provoz systému. S každým systémem vám můžeme dodat i potřebné počítačové vybavení.

  • Intranet a přístup k datům

S aplikací Docházka můžete pracovat přes intranet. Stačí pouze běžné internetové připojení. Nastavíme vám různá pravá prohlížení, jiná data potřebuje mzdová účetní, jiná by měl vidět management. Ovládání je velmi snadné a intuitivní. Můžete také online kontrolovat, kdo je právě přítomen na pracovišti, případně je na služební cestě, dovolené či odborné konferenci.