Nemůžete si vzpomenout, kdy jste odesílali fakturu zákazníkovi z Humpolce? A kde jsou vlastně faktury, které jste posílali na konci předminulého měsíce klientům z Liberce? Nic takového už vás nepřekvapí díky modulu, který všechny faktury uloží do archivu i s datem odeslání a adresátem.

Nový modul pro vás navíc máme až do 31. prosince 2017 za zvýhodněnou cenu s 25% slevou.

Co účetní potřebuje umět pro práci s modulem

Rovnou vás uklidníme: nemusíte se učit nic nového. Modul Odesílání faktur vydaných e-mailem je provázaný s aplikací Fakturace, přes kterou vystavujete a odesíláte faktury ve formátu PDF.

V novém modulu si jen spustíte jinou funkci pro odesílání, žádné velké změny v pracovním postupu vás nečekají. Zato budete mít k dispozici praktický archiv faktur, díky kterému se vám už nikdy žádný doklad neztratí.

Jak to funguje

Nejprve si nastavíte parametry sestavy, protože těsně před odesláním už je nelze změnit. Odesíláte sestavu S10 tak, jak jste zvyklí. Ve Fakturaci spouštíte odesílání pouze nad záhlavím faktur stiskem klávesy F7. Přes menu sestav, které používáte ve Fakturaci, odesílání v novém modulu nespouštějte.

K práci s modulem už potřebujete jen e-mail.

Vydané faktury odešlete zákazníkům i nyní přes systémovou funkci aplikace Fakturace. Ale jen díky modulu můžete navíc i:

  • automaticky uložit faktury ve formátu PDF do archivu,
  • uložit údaje o adresátovi a datu odeslání,
  • dostat upozornění na e-mail s fakturou, který se nepodařilo odeslat.

Váš nový modul automaticky vloží do záhlaví faktury datum odeslání e-mailem a do souboru Přílohy uloží kromě data i čas odeslání a adresáta.

odkryte_polozky_a_funkce.png

Do vaší Fakturace přibude funkce „Odeslat fakturu e-mailem”, kterou vidíte označenou na obrázku horní šipkou.
Odkliknutím spustíte odesílání dat do sestavy a uložíte fakturu do PDF. Spodní šipka označuje kolonku, kam se uloží datum odeslání faktury.

Jak získáte a zprovozníte nový modul

Modul si pořídíte hned několika způsoby:

  • přes e-mail,
  • telefonicky,
  • ve formuláři na webu Vemy
  • nebo na vašem Zákaznickém webu.

Poslední z možností pro vás bude asi nejjednodušší - vpravo v sekci „Chci si objednat” kliknete na možnost „Objednávka produktů” a vyberete modul Odesílání faktur vydaných e-mailem (EX0028).

Pokud si funkčnosti Vemy instalujete sami, nebude pro vás modul Odesílání faktur vydaných e-mailem žádný problém. Nainstalujete ho tak, jak jste u Vemy zvyklí:

  1. Potřebujete balíček souborů s koncovkou VMI.
  2. Přes Vema Správce zaregistrujete nový modul do dat.
  3. V datech Fakturace vyplníte několik položek - například z jaké e-mailové adresy budete odesílat faktury.

Usnadněte si odesílání faktur hned teď. Při objednání nového modulu do konce roku 2017 ušetříte 25 % z celkové ceny modulu.

Objednejte si modul

*
*
*
*
*
*