V organizacích dochází u zaměstnanců běžně ke změnám, které vždy k určitému časovému okamžiku zapisujeme do personální databáze. Tyto změny nazýváme personální události.

Aplikace Personální události slouží k automatickému vyhodnocení blížících se personálních událostí. Hlášení událostí jsou s předstihem odesílána emailem definovaným příjemcům a jsou také zobrazena na portále.

Typickými příklady jsou:

  • nástupy a výstupy pracovníků
  • začátky a konce vynětí z evidenčního počtu
  • končící platnost lékařských prohlídek zaměstnanců
  • hlášení o nástupu nového zaměstnance správcům IT
  • změna organizačního útvaru
  • začátky a konce zastupování
  • upozornění, že kolega slaví narozeniny

Proč sledovat personální události? Protože je potřeba informovat samotné zaměstnance i jejich kolegy, nadřízené a organizační útvary.

Naše řešení personálních událostí:

  • jednoduchý nástroj pro rutinní informování zaměstnanců
  • automatické generování a odesílání e-mailové zprávy definovaným příjemcům
  • k dispozici je přes 30 různých událostí
  • volba různých skupin příjemců na základě vlastních potřeb