Nové podmínky podpory a Centrum služeb

Abychom zkvalitnili a zrychlili řešení evidovaných požadavků našich zákazníků, vstoupily od 1. června 2016 v platnost nové Podmínky poskytování služeb podpory.

Mezi hlavní změny patří:

  • požadavky je možné zadávat vyplněním formuláře na adrese cs.vema.cz
  • drahé "barevné“ linky Call Centra byly nahrazeny klasickými linkami nového dispečinku Centra Služeb

- tel. 530 500 500 pro Českou republiku

- tel. 220 510 912 pro Slovenskou republiku

  • byl zrušen poplatek za vzdálený přístup
  • u 4 požadavků se standardní odezvou (do 3 pracovních dnů) za posledních 12 měsíců lze čerpat první 1/2 hodinu služeb zdarma
  • za zvýšenou hodinovou sazbu je možné využít podporu v rámci Rychlé odezvy (do 4 hodin pracovní doby). V rámci této odezvy je možné přímé telefonické přepojení na konzultanta (podle aktuálního vytížení)
  • na Zákaznickém webu na adrese zakaznik.vema.cz lze nalézt kromě průběhu řešení požadavků, taky přehled zbývajících služeb zdarma, nebo zbývajících paušálních služeb u Prémiové podpory aj.

Plné znění nových podmínek platných od 1. 6. 2016 včetně aktualizovaného ceníku služeb najdete na Zákaznickém webu v úvodní sekci "Podpora a služby".

Díky novým podmínkám získávají naší zákazníci možnost volby rychlosti odezvy s reálně nastaveným poměrem ceny služeb. Podobně, jako tomu je například u volby rychlosti doručení zboží v e-shopech.
Všechny požadavky zadávané v rychlé odezvě tak mají v našem systému automaticky nastavenou vyšší prioritu. Díky tomu jsme schopní tyto požadavky vyřizovat rychleji, a vyhovět tak poptávce naších zákazníků po zrychlení řešení opravdu kritických požadavků.

Za první tři týdny od zavedení nových podmínek se nám u požadavků s rychlou odezvou povedlo zkrátit průměrný reakční čas o 62 %, a průměrnou délku řešení požadavku až o 65 %. To vše zejména díky významnému zpřesnění identifikace těch opravdu kritických požadavků.
Tyto první výsledky jsou pro nás povzbuzením a utvrzením v tom, že nové změny přináší reálně rychlejší a kvalitnější služby naším zákazníkům. Pevně věříme, že tím zvýšíme jejich spokojenost.