Pořiďte si efektivní nástroj pro výběr pracovníků

04. 05. 2016

Potřebujete přehlednější evidenci při procesu výběru nových pracovníků? Podporu při hodnocení uchazečů ve výběrovém řízení? Tyto a mnoho dalších funkcí nabízí naše aplikace Výběrová řízení.

Aplikace Výběrová řízení slouží k administrativní i technické podpoře procesu výběru nových pracovníků a jejich porovnání s profesním profilem uchazečů. Pracuje v součinnosti s ostatními HR aplikacemi, lze ji však používat i samostatně.

Cílem aplikace je:

  • tvorba komplexních akcí výběrových řízení, např. dle nabízených pozic nebo dle druhu akce
  • zajištění popisu pracovní pozice, včetně náplně práce, k čemuž lze využít úzké provázání s aplikací Systemizace. Tímto způsobem je vhodné definovat požadavky na uchazeče v rámci výběrového řízení
  • zakládání jednotlivých kol výběrového řízení pro konkrétní pracovní pozici a zpřehlednění výběru uchazečů v jednotlivých kolech
  • podpora rozhodování při hodnocení uchazečů napříč celým výběrovým řízením
  • založení registru uchazečů i jejich dokladů
  • usnadnění rozhodování o archivaci či skartaci dodaných dokumentů, v souladu se zákonem  č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů.
  • evidenční podpora procesu výběru zaměstnanců, rozesílka e-mailů s vyjádřením směrem k uchazečům 
  • vytvoření možnosti popisu profilu uchazečům archivovaných v registru.

Aplikaci Výběrová řízení můžete začít využívat kdykoliv během roku.  

Pro bližší informace a nezávaznou poptávku kontaktujte naše obchodní oddělení na tel. 530 500 100 nebo využijte kontaktní formulář.

16a.png

Registr uchazečů výběrového řízení


zpět na výpis aktualit