Centrum služeb ošetřuje veškeré operativní služby, jež poskytujeme, včetně hotline a objednávání konzultací.

Zákaznicky registrované požadavky:
Vyplněním formuláře pro zadání požadavku – preferované pro standardní odezvu:
Zákaznický web: https://zakaznik.vema.cz (sledování průběhu řešení požadavků, informace a oznámení pro zákazníky, přehled zbývajících paušálních služeb/služeb zdarma)

Telefonicky přes dispečink Centra Služeb – preferované pro rychlou odezvu a havárie: 530 500 500

Pracovní doba pro poskytování podpory a provoz Centra Služeb: 8:00 – 17:00
V pracovní dny (pondělí až pátek, s výjimkou státních svátků)

Kromě standardní podpory nabízíme i prémiovou podporu se smluvně zajištěnou úrovni poskytovaných služeb – dle individuálních potřeb zákazníka.

Centrum služeb obsluhuje školený dispečer, který registruje všechny požadavky a přiděluje jim identifikační čísla, která sděluje tazatelům. Požadavky se dále předávají prostřednictvím našeho informačního systému k řešení vhodnému konzultantovi, který jejich zadavatele kontaktuje a který o požadavky pečuje až do jejich vyřešení. V době práce na konkrétním požadavku se konzultant věnuje jen jemu a není vyrušován dalšími příchozími voláními ostatních uživatelů. Vzhledem k tomu, že součástí zadání požadavku je i stručná specifikace, může se konzultant na dané téma předem připravit.

Jelikož tento systém umožňuje efektivní sdílení a maximální využívání konzultačních kapacit rovnoměrně v celé republice, jsme tak schopni poskytovat větší objemy služeb.