Centrum služeb

Podpora pro odborné řešení vašich požadavků

Více

Centrum služeb funguje jako podpora u všech námi poskytovaných služeb, včetně hotline a objednávání konzultací.

Zákaznicky registrované požadavky

Kontaktujte nás přes formulář pro zadání požadavku. Ten je umístěn na Zákaznickém webu https://zakaznik.vema.cz. 
V případě havárie či potřeby rychlé odezvy volejte dispečink Centra služeb (tel. 530 500 500).

Pracovní doba Centra Služeb je v pracovní dny (pondělí až pátek, s výjimkou státních svátků 8:00 – 17:00 hodin).

Kromě standardní podpory nabízíme i prémiovou podporu, která smluvně zajišťuje úroveň poskytovaných služeb. Je sjednána dle individuálních potřeb zákazníka.

Školený dispečer v Centru služeb registruje všechny požadavky a přiděluje jim identifikační čísla, která sděluje tazatelům. Požadavky dále předává prostřednictvím našeho informačního systému vhodnému konzultantovi. Ten pak tazatele kontaktuje a postará se o vyřešení jeho požadavku.
Tento systém umožňuje efektivní sdílení a maximální využívání konzultačních kapacit rovnoměrně v celé republice, tudíž jsme schopni poskytovat větší objem služeb.

Proces poskytování operativních služeb

Proces poskytování operativních služeb je velmi propracovaný a přímo navazuje na procesy rozvoje produktů. Požadavky uživatelů se tak mohou snadno měnit na konkrétní úkoly programátorů, kteří je realizují.

Pokud konzultant při řešení usoudí, že požadavek nesměřuje ke službám, ale týká se rozvoje produktů, předá ho dle kompetencí analytikům z Divize produkt společnosti Vema. Analytik požadavek posoudí, zaúkoluje programátora a zákazníkovi zašle odpověď, kdy může očekávat řešení svého požadavku.

Ceny jsou stanovovány dle typů poskytnutých služeb

  • Konzultace a ostatní operativní služby pro zákazníka (např. úprava či záchrana dat, konfigurace, návrhy a doporučení pracovních postupů atd.) jsou zpoplatňovány hodinovou sazbou.

Může jít o standardní odezvu, v rámci které má každý uživatel zdarma služby v rozsahu první půlhodiny u čtyř požadavků za posledních 12 měsíců. Služby nad tento rámec jsou zpoplatňovány běžnou hodinovou sazbou.
Rychlá odezva umožňuje prioritní řešení požadavku a zahrnuje bezprostřední telefonickou konzultaci (výhradně přes Centrum služeb na tel. 530 500 500) Je zpoplatněná zvýšenou hodinovou sazbou/poplatkem.

  • Implementace se oceňují individuální cenovou kalkulací,
  • vzdálený přístup je zdarma/v ceně služby.

Operativní služby mohou být hrazeny v rámci Prémiové podpory smluvním paušálem.

Máte dotaz k nabídce produktů či služeb?

Chcete se zeptat na další informace o nabízené službě nebo produktech?
Neváhejte nás kontaktovat, velice rádi Vám pomůžeme.

Nebo volejte, rádi vám odpovíme na vaše dotazy: +420 530 500 500

Copyright 2018 Vema.cz