MENU Zavřít

Díky docházkovému systému má firma přehled o odpracované době zaměstnanců. Systém funguje nejčastěji tak, že zaměstnanci při příchodu i odchodu z práce přikládají čipovou kartu k terminálu, který data ukládá a dále zpracovává. Lidé v kancelářích využívají spíše docházkový systém v aplikaci – kam údaje zadávají přes počítač, mobil nebo tablet. Zaměstnanec tedy nevyplňuje údaje do žádné excelové tabulky ani docházkové knihy.

  • Docházkové systémy přijaté informace automaticky zpracují a posílají je do mzdových systémů, kde díky tomu účetní snadno připraví mzdy. Systém dokonce posílá data o tom, jestli zaměstnanec pracuje ve svátek, o víkendu nebo na noční směně. Takto účetním výrazně zjednodušují práci a šetří čas.
  • Přístup do docházkového systému mohou mít i vedoucí, manažeři, nebo personalisté, kteří díky tomu dohledají, jestli zaměstnanec absolvoval povinné školení, kdy pojede na služební cestu, nebo jestli pracuje z domu. Proto je vhodné jeho propojení s personálním systémem.

TIP: Prozkoumejte výhody docházkového systému od Vemy 

Nepropásněte příležitost
dozvědět se, co se u nás děje.