MENU Zavřít

Mzdový a personální systém pro manažery

Máte přehled o lidech a personálních aktivitách ve vaší firmě? Získejte ho jednoduše a snadno díky systému Vema.

Mzdový systém Vema vám pomůže

Pohlídat legislativu

Pohlídat legislativu

Neustále měnící legislativu v České republice pohlídá Vema za vás.

Zautomatizovat procesy

Zautomatizovat procesy

Konec zadávání dat ručně. Vema vám usnadní práci nejen během evidence zaměstnanců.

Získat přehled o zaměstnancích

Získat přehled o zaměstnancích

Zbavte se Excelů a nepřehledných tabulek. Vema Vám poskytne kompletní přehled o dění ve vaší firmě v přehledných datech.

Zpracovávat mzdy dokonale a správně

Zpracovávat mzdy dokonale a správně

Mzdy pro vaše zaměstnance budou bez chyb, včas a vždy aktuální.

Informační systém Vema pro manažery a jednatele

Vema je mzdový a personální systém pro malé i velké společnosti, které chtějí efektivně řešit mzdovou a personální agendu.

Informační systém je určen pro manažery či jednatele společnosti, mzdové i HR oddělení.

Vema je mzdový a personální systém pro malé i velké společnosti, které chtějí efektivně řešit mzdovou a personální agendu.

Informační systém je určen pro manažery či jednatele společnosti, mzdové i HR oddělení.

Výhody softwaru Vema pro manažery

Komplexnost

Komplexnost

Vzájemně spolupracující aplikace pokrývají celou firemní agendu.

Pravidelný vývoj

Pravidelný vývoj

Průběžně zapracováváme do systému nové technologie i nové funkce.

Legislativní aktuálnost

Legislativní aktuálnost

Garantujeme soulad s legislativou platnou v České republice i na Slovensku.

Vysokou úroveň zabezpečení dat

Vysokou úroveň zabezpečení dat

Umožňujeme nastavit neomezený počet úrovní oprávnění.

Manažerské výstupy

Manažerské výstupy

Uživatelé mají k dispozici nástroje pro interaktivní analýzy dat.

Workflow

Workflow

Systém nabízí pracovní postup pro podporu schvalovacích procesů.

Využití služby v cloudu

Využití služby v cloudu

Data i aplikace jsou v zabezpečeném datovém centru, chráněném proti virům, cizím útokům i živelným pohromám.

Portálové řešení pro jednotlivé aplikace

Portálové řešení pro jednotlivé aplikace

Portálové řešení umožňuje přístup zaměstnancům a manažerům k vybraným aplikacím skrz systémový intranet.

Další vlastnosti, které oceníte vy i vaše HR oddělení

Definice organizační struktury

Aplikace umožnuje definovat organizační útvary a vztahy nadřízenosti a podřízenosti jednotlivých organizačních celků. Navíc, systemizovaná místa včetně příslušných charakteristik a kvalifikačních předpokladů umí vytvářet s časovou platností. 

Další užitečnou funkcí je rezervace a obsazení jednotlivých míst dostupnými lidskými zdroji.  

Nedílnou součástí aplikace je grafický editor organizačních schémat, který dovoluje zobrazovat ke zvolenému datu celou organizační strukturu, případně pouze její část. 

Plánování vzdělávání zaměstnanců

Aplikace nabízí funkce pro definici a plánování vzdělávacích akcí, přihlašování a evidenci účastníků, vyhodnocení výsledků a detailní sledování nákladů.  

Umí vytvořit plán vzdělávání pro jednotlivé zaměstnance a sledovat jeho plnění. Pracovníci mají možnost absolvovat vybrané vzdělávací akce formou samostudia (e-learningu).  

Jak? Zaměstnavatel umístí na webový portál texty k samostudiu a zadá zkušební testy k ověření nabytých znalostí. Po absolvování vzdělávací akce jsou výsledky každého zaměstnance zaznamenány do přehledu dosažených znalostí

Plánování dovolených

Aplikace je určena k plánování a schvalování jak dovolené, tak i zdravotního a sociálního volna. Sleduje nárok zaměstnance na volno, jeho čerpání a zůstatky. 

Jak? Zaměstnanec si zpracuje roční plán dovolené, který nadřízený buď schválí, nebo zamítne (a vrátí pracovníkovi k přepracování). Poté může zaměstnanec čerpat své volno. 

Elektronická komunikace

Aplikace obsahuje univerzální modul pro převodní příkazy (formát ABO, BEST, GEMINI, Multicash), elektronickou komunikaci s Českou správou sociálního zabezpečení (ČSSZ) a zdravotními pojišťovnami. Komunikace s ČSSZ je zajištěna prostřednictvím veřejného rozhraní e-podání VREP, XML souborem nebo tištěnou formou. 

Pro kontakt se zdravotními pojišťovnami nemusíte ručně zadávat data na jednotlivých stránkách pojišťoven, stačí je připravit pouze jednou a pak je hromadně odeslat. Lze využít přímé vazby na podrobné zaúčtování mezd do aplikace Vema Účetnictví, což tento proces zjednodušuje a urychluje, aniž byste se museli obávat případných chyb způsobených lidským faktorem. 

Personální evidence

Aplikace umožňuje zaznamenat všechny údaje důležité pro založení pracovněprávního vztahu. V případě potřeby snadno vytvoří a vytiskne přehledné výstupy, jako jsou osobní karta, pracovní zařazení, pracovní smlouva nebo individuálně uzavírané dohody.  

Software také nabízí centrální správu personálních dokumentů, jejich hromadné generování podle standardních vzorů s automatickým doplňováním údajů, pravidelné hodnocení pracovníků podle různých kritérií a škál apod. 

Rozvržení pracovní doby

Aplikace umí zpracovat rovnoměrné i nerovnoměrné rozvržení pracovní doby s možností uživatelské definice rozvrhů. Rozvrh je možné zadat pouze na vybrané dny v týdnu a kontroluje dodržení stanovené týdenní pracovní doby ve vyrovnávacím období. 

Umožňuje hromadné importy plánovaných směn a automatický výpočet práva na dovolenou a jejího čerpání u zaměstnanců s nerovnoměrným rozvržením pracovní doby, včetně přepočtu nároku při změně rozvržení pracovní doby. Dovoluje provést úpravu rozvrhu pouze pro aktuální období zpracování. 

Definice organizační struktury

Aplikace umožnuje definovat organizační útvary a vztahy nadřízenosti a podřízenosti jednotlivých organizačních celků. Navíc, systemizovaná místa včetně příslušných charakteristik a kvalifikačních předpokladů umí vytvářet s časovou platností. 

Další užitečnou funkcí je rezervace a obsazení jednotlivých míst dostupnými lidskými zdroji.  

Nedílnou součástí aplikace je grafický editor organizačních schémat, který dovoluje zobrazovat ke zvolenému datu celou organizační strukturu, případně pouze její část. 

Plánování vzdělávání zaměstnanců

Aplikace nabízí funkce pro definici a plánování vzdělávacích akcí, přihlašování a evidenci účastníků, vyhodnocení výsledků a detailní sledování nákladů.  

Umí vytvořit plán vzdělávání pro jednotlivé zaměstnance a sledovat jeho plnění. Pracovníci mají možnost absolvovat vybrané vzdělávací akce formou samostudia (e-learningu).  

Jak? Zaměstnavatel umístí na webový portál texty k samostudiu a zadá zkušební testy k ověření nabytých znalostí. Po absolvování vzdělávací akce jsou výsledky každého zaměstnance zaznamenány do přehledu dosažených znalostí

Plánování dovolených

Aplikace je určena k plánování a schvalování jak dovolené, tak i zdravotního a sociálního volna. Sleduje nárok zaměstnance na volno, jeho čerpání a zůstatky. 

Jak? Zaměstnanec si zpracuje roční plán dovolené, který nadřízený buď schválí, nebo zamítne (a vrátí pracovníkovi k přepracování). Poté může zaměstnanec čerpat své volno. 

Elektronická komunikace

Aplikace obsahuje univerzální modul pro převodní příkazy (formát ABO, BEST, GEMINI, Multicash), elektronickou komunikaci s Českou správou sociálního zabezpečení (ČSSZ) a zdravotními pojišťovnami. Komunikace s ČSSZ je zajištěna prostřednictvím veřejného rozhraní e-podání VREP, XML souborem nebo tištěnou formou. 

Pro kontakt se zdravotními pojišťovnami nemusíte ručně zadávat data na jednotlivých stránkách pojišťoven, stačí je připravit pouze jednou a pak je hromadně odeslat. Lze využít přímé vazby na podrobné zaúčtování mezd do aplikace Vema Účetnictví, což tento proces zjednodušuje a urychluje, aniž byste se museli obávat případných chyb způsobených lidským faktorem. 

Personální evidence

Aplikace umožňuje zaznamenat všechny údaje důležité pro založení pracovněprávního vztahu. V případě potřeby snadno vytvoří a vytiskne přehledné výstupy, jako jsou osobní karta, pracovní zařazení, pracovní smlouva nebo individuálně uzavírané dohody.  

Software také nabízí centrální správu personálních dokumentů, jejich hromadné generování podle standardních vzorů s automatickým doplňováním údajů, pravidelné hodnocení pracovníků podle různých kritérií a škál apod. 

Rozvržení pracovní doby

Aplikace umí zpracovat rovnoměrné i nerovnoměrné rozvržení pracovní doby s možností uživatelské definice rozvrhů. Rozvrh je možné zadat pouze na vybrané dny v týdnu a kontroluje dodržení stanovené týdenní pracovní doby ve vyrovnávacím období. 

Umožňuje hromadné importy plánovaných směn a automatický výpočet práva na dovolenou a jejího čerpání u zaměstnanců s nerovnoměrným rozvržením pracovní doby, včetně přepočtu nároku při změně rozvržení pracovní doby. Dovoluje provést úpravu rozvrhu pouze pro aktuální období zpracování. 

Podnikatelé, kteří jsou s Vemou spokojení

Deufol

„Velmi kladně hodnotíme připravenost Vemy na legislativní změny. Vždy se můžeme spolehnout na správnost výpočtu. Pro mě osobně je obrovským přínosem možnost zasílat hlášení na ZP a SSZ přímo z programu, což výrazně urychluje práci a zvyšuje komfortnost tohoto softwaru.“

Máte zájem o nezávaznou konzultaci?

Zaujaly vás informace o řešení Vema pro účetní kanceláře? Pošlete nám kontakt a velmi brzy se vám ozveme s nabídkou nezávazné konzultace. Odpovíme na všechny vaše otázky a navrhneme vám řešení na míru.

Beata Dusilová

Obchodní manažer

info@vema.cz
+420 530 500 000

Nepropásněte příležitost
dozvědět se, co se u nás děje.