Mobilní výplatní lístek - řešení nejčastějších problémů

Aplikace výplatní lístek je určena výhradně uživatelům, kterým jsou mzdy či platy zpracovávány v mzdovém a personálním systému Vema.

Aplikace je funkční až poté, co Vám bude zpracována první mzda a odeslán první výplatní lístek

Máte problém s přihlášením do aplikace

  • Zkontrolujte, že zadáváte správný email a heslo. Oba dva údaje jste obdrželi od své mzdové účetní, či jiné kompetentní osoby při zprovozňování aplikace
  • Aplikace umí rozlišit, který z údajů zadáváte špatně. Zda email či heslo.
  • Nemůžete-li si na své heslo vzpomenout, kontaktujte svou mzdovou účetní. Z bezpečnostních důvodů není možné resetovat email standardním způsobem, jak tomu bývá u jiných služeb

Zobrazuje se Vám hlášení „Zadejte prosím ID zaměstnavatele.“

  • Jde o stav, kdy aplikace eviduje u jednoho emailu dva pracovní poměry či zaměstnavatele. Při přihlášení použijte ID zaměstnavatele. To Vám sdělí Vaše mzdová účetní nebo jej najdete na „papíře“, který Vám předala v souvislosti se zprovozněním aplikace Výplatní lístek

Nechodí Vám email s výplatním lístkem

  • Zkontrolujte složku hromadná pošta a spam.  V případě, že svůj výplatní listěk nenaleznete tam, požádejte mzdovou účetní, či jiného zodpovědného pracovníka personálního oddělení o kontrolu emailu, který máte v systému nastaven pro doručování výplatního lístku.

Máte uzamčený účet

  • Po třech neúspěšných pokusech se přihlašování do aplikace na 15 minut zablokuje. S přihlášením proto vyčkejte.

Nepropásněte příležitost
dozvědět se, co se u nás děje.

© Copyright 2023 Seyfor, a. s.