Personalista

Více

Vema HR je šikovný pomocník, na jehož brilantní schopnosti a efektivitu se můžete při každodenní personální práci bezvýhradně spolehnout.

Nedovolí vám opomenout významné události (jubilea kolegů, termíny pro obnovu platnosti zdravotních prohlídek aj.), které si můžete poznamenat mezi personální události.

Přehledně uloží podklady pro výběrová řízení a zpřístupní je zvoleným vedoucím pracovníkům.

Vema HR zajišťuje:

  • dokonalý komfort pro personální práci,
  • snadný přístup k datům – editace z jednoho místa,
  • reprezentativní vzory dokumentů s automatickým doplňováním údajů,

  • hromadné generování dokumentů pro určenou skupinu zaměstnanců,
  • jednoduché schvalovací procesy formou workflow, např. nástupní a změnové listy,
  • nástroj k evidenci vzdělávání a hodnocení pracovníků,
  • popisy funkcí a modelování organizační struktury,
  • personální samoobsluhu – každý zaměstnanec nahlíží do svých údajů, může je kontrolovat a nahlašovat změny,
  • stravenky – jednoduchá evidence, která uleví mzdové účtárně,
  • zabezpečení citlivých údajů.

Máte dotaz k nabídce produktů či služeb?

Chcete se zeptat na další informace o nabízené službě nebo produktech?
Neváhejte nás kontaktovat, velice rádi Vám pomůžeme.

Nebo volejte, rádi vám odpovíme na vaše dotazy: +420 530 500 500

Copyright 2018 Vema.cz