Přihlásit

Personalista

Vema HR je šikovný pomocník, na jehož brilantní schopnosti a efektivitu se můžete při každodenní personální práci bezvýhradně spolehnout.

Nedovolí vám opomenout významné události (jubilea kolegů, termíny pro obnovu platnosti zdravotních prohlídek aj.), které si můžete poznamenat mezi personální události.

Přehledně uloží podklady pro výběrová řízení a zpřístupní je zvoleným vedoucím pracovníkům.

Vema HR zajišťuje:

  • dokonalý komfort pro personální práci,
  • snadný přístup k datům – editace z jednoho místa,
  • reprezentativní vzory dokumentů s automatickým doplňováním údajů,
  • hromadné generování dokumentů pro určenou skupinu zaměstnanců,
  • jednoduché schvalovací procesy formou workflow, např. nástupní a změnové listy,
  • nástroj k evidenci vzdělávání a hodnocení pracovníků,
  • popisy funkcí a modelování organizační struktury,
  • personální samoobsluhu – každý zaměstnanec nahlíží do svých údajů, může je kontrolovat a nahlašovat změny,
  • stravenky – jednoduchá evidence, která uleví mzdové účtárně,
  • zabezpečení citlivých údajů.

Napište si o cenovou nabídku

Dalibor Malý

obchodní specialista

info@vema.cz
+420 530 500 000

Zákazická linka
vema@vema.cz
+420 530 500 500

Solitea, a.s.
Okružní 871/3a
638 00 Brno
Česká republika

IČ: 01572377
DIČ: CZ01572377

Spisová značka B 7072 vedená u Krajského soudu v Brně

Podpora pro současné zákazníky

Můžete se na nás spolehnout i po implementaci systému.
Jsme připraveni na vše, co přijde, a rádi vám pomůžeme
systém přizpůsobit vašim nově vznikajícím potřebám.

Nepropásněte příležitost
dozvědět se, co se u nás děje.

Copyright 2022 Solitea, a.s.