Přihlásit

Představujeme nový Výplatní lístek

5. 10. 2022

Nový design a dashboard, automatická synchronizace, přehlednější historie. To je jen část ze seznamu novinek, na které se můžete těšit ve zbrusu nové verzi Výplatního lístku. Díky změnám založeným z velké části i na zákaznickém feedbacku můžete nyní s aplikací pracovat rychleji, snadněji a bezpečněji.

Co je Výplatní lístek?

Jedná se o praktickou mobilní aplikaci, která řeší častou překážku mnoha firem – jak zaměstnancům pohodlně a transparentně předávat jejich výplatní lístky bez nutnosti předávání papírových pásek či jiných dokumentů. Výplatní lístek oproti tomu umožňuje výplatní lístky zasílat do mobilních zařízení, případně formou zašifrovaného PDF souboru zaslaného e-mailem.

V současnosti již Výplatní lístek používá více než 130 000 uživatelů, z toho zhruba 36 000 si nechává lístky posílat formou e-mailu. Ani tak osvědčené řešení ale neunikne před technologickým pokrokem a nastal proto čas Výplatní lístek zmodernizovat pro podmínky 21. století.

Přihlaste se k odběru newsletteru
a získávejte informace o HR novinkách včas.

Proč jsme ke změně přistoupili?

Původně aplikace existovala ve dvou oddělených verzích pro operační systémy Android a iOS. Naším cílem proto bylo přijít s řešením společným pro obě platformy. Během refaktorizace jsme si pak našli prostor i pro úpravy uživatelského rozhraní a zapracování nejrůznějších podnětů a připomínek od uživatelů.

Co je v aplikaci nového?

Ačkoliv na první pohled se jedná pouze o nový vizuální háv, ve skutečnosti jsme aplikaci od základu přepracovali. Naším cílem bylo, jak zpříjemnit uživatelům práci s výplatními lístky, tak i zapracovat zpětnou vazbu od stávajících zákazníků. Ve výsledku se tak v nové verzi Výplatního lístku odráží i desítky podnětů a připomínek od samotných uživatelů. Jak říká Jan Anděra, šéfdesignér projektu: „Lépe jsme uživatelům vysvětlili, jak pracovat s výplatními lístky a čím je daný stávající stav.“

Přehled novinek

Plně konfigurovatelný dashboard

Pro rychlejší práci si nyní můžete nastavit, jaké údaje se zobrazí na uvítací obrazovce. Ihned po spuštění aplikace tak můžete vidět jen ty údaje, které vás zajímají nejvíce.

Uživatelsky přívětivější historie

Staré výplatní lístky jsou nyní pohodlně dostupné i po změně šifrovacího klíče. Samostatná záložka s přehledem historie pak umožňuje prohlížet historická data bez nutnosti listování.

Vlastní text odesílatele

Zaměstnavatelé mají nově možnost u výplatních lístků odesílaných přes e-mail nastavit vlastní odesílací adresu. Díky tomu je lístek pro zaměstnance důvěryhodnější.

Automatická synchronizace

Aplikace nyní automaticky synchronizuje na cloud všechny výplatní lístky uložené ve vašem zařízení.

Nové uživatelské rozhraní

Zaměřili jsme se i na grafickou podobu aplikace. Rozhraní Výplatního lístku je tak nyní přehlednější a uživatelsky přívětivější.

Snadnější onboarding

Výše uvedené změny nám umožnily mimo jiné i zrychlit a zjednodušit proces adopce systému. Noví zákazníci tak mohou Výplatní lístky uvést do provozu o poznání rychleji.

Co zůstává při starém?

Pilně pracujeme na tom, aby byla práce s Výplatním lístkem co nejpříjemnější i navzdory legislativním limitům plynoucím z GDPR. I nadále se tak můžete spolehnout na to, že aplikace vychází z aktuálního znění relevantních zákonů. Pokud si pak výplatní lístky ukládáte, vaše data jsou důkladně šifrována a nedostane se k nim nikdo mimo vás a vaší firmy.

Byly tyto informace užitečné?

Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí na ni zásady ochrany osobních údajů a podmínky používání služby Google.

© Copyright 2022 Seyfor, a. s.