MENU Zavřít

Setkání uživatelů 2017 odstartovalo v Brně. Představilo nového Klienta V5

  • 16. 5. 2017
Popovídat si s kolegy z oboru, zjistit novinky v systému a poradit se s konzultanty. Uživatelé Vemy se sešli v brněnském hotelu Voroněž, aby si poslechli podrobnosti například o Klientovi V5 nebo prohlédli nové docházkové terminály.

Sál hotelu Voroněž zaplnili zákazníci Vemy.
Sál hotelu Voroněž zaplnili zákazníci Vemy.

Setkání uživatelů je každoroční oblíbenou akcí účetních, personalistů, ředitelů firem a dalších lidí, kteří pracují se softwarem Vema. Letos se ho účastní skoro 950 zákazníků. Setkají se s vedením Vemy i s konzultanty v Brně a v dalších 5 městech po celé České republice.

Na setkání je skvělý osobní kontakt. Rádi se s uživateli vidíme a těší nás, když jim můžeme, zdarma poradit či pomoci s problémy, které řeší. I proto jsou vždycky k dispozici konzultanti, ” shrnul výhody ředitel Vemy Jan Tomíšek, který zahájil 16. května brněnské setkání svou prezentací.

Hlavní novinky ve Vemě? Klient V5, moduly a GDPR

Slibovat je jedna věc, ale včas všechno splnit je něco jiného. Ve Vemě si to uvědomují, a proto Jan Tomíšek nejprve připomněl projekty, které loni uživatelům přislíbil. Patří k nim:

  • Mobilní výplatní lístek,
  • Mzdy Optimum
  • a nový Klient V5.

Mobilní výplatní lístek v současnosti dostávají už tisíce zaměstnanců, Mzdy Optimum jsou po celý rok 2017 pro uživatele zdarma a nový atraktivnější Klient V5 bude k dispozici už od září 2017.

Ředitel Tomíšek připomněl účastníkům také novou legislativní povinnost, kterou Evropská unie označuje jako General Data Protection Regulation (GDPR) a která začne platit už v květnu 2018. „Ve Vemě podrobně sledujeme dění. GDPR aktuálně hýbe celou Evropou a zajímalo i účastníky setkání. Všichni v sále napjatě poslouchali,” řekl.

Jan Tomíšek klienty ubezpečil, že Vema pečlivě sleduje GDPR.
Jan Tomíšek klienty ubezpečil, že Vema pečlivě sleduje GDPR.

Další podrobnosti o Klientovi V5 představil vedoucí analytik HR Tomáš Petr, podle kterého V5 zatím nenahrazuje Klienta V4. Kromě toho hovořil také o nových modulech:

  • Plánování směn - umožní naplánovat směny tak, aby bylo na pracovišti vždy dostatek lidí.
  • Plánování a evidence výkonů - v modulu zaznamenáte pracovní výkony zaměstnanců ve stanoveném období a snadno zjistíte, jaké odměny pracovníkovi náleží.

Tomáš Petr hovořil o nových modulech.
Tomáš Petr hovořil o nových modulech.

Přihlaste se k odběru newsletteru a získávejte informace o HR novinkách včas.

Věříme, že nám Klient V5 pomůže, říkají účetní

Mezi přednáškami měli hosté čas na občerstvení a mohli si společně pohovořit o svých zkušenostech s Vemou. Zeptali jsme se účastníků, které novinky v produktech je zaujaly nejvíce.

„Těším se na nového klienta. Standardně využívám stromeček, protože jsem na něj už dlouho zvyklá, a na nové Centrum jsem nepřešla. Pokud bude Klient V5 vypadat jako v přednášce zmiňovaný Word, který všichni ovládáme, stačí si zvyknout na nové funkční klávesy. Už se těším, až začnu v září používat novou verzi,” popsala Milena Lejsková ze Střední odborné školy Hustopeče, která také navštívila konzultanty. „Přišla jsem za paní Navrátilovou řešit výstup v tabulce účetnictví. Poradila mi a navíc jsme se domluvily, že přijede přímo k nám a ještě všechno doladíme,” dodala.

Pro Ivanu Lajkepovou ze Základní školy Náměstí republiky Brno je nový Klient vítanou změnou. „Mám samozřejmě trochu obavy, jak se bude nový Klient V5 ovládat. Raději než V4 momentálně používám stromeček a někdy ho střídám s Klientem. Výhodou pro mě určitě bude tabulka a formulář zobrazené na jedné stránce. Nebudu muset překlikávat,” vysvětlila.

Na nového klienta je zvědavá i Zita Plšková z Domova pro seniory Okružní. „Používám Centrum asi z 95 procent. Na některé věci jsem si musela zvykat a občas je hledám jinde, než bych si představovala, ale při rutinním používání se člověk zorientuje. Jsem ráda, že v nové aplikaci bude místo čísel slovně vypsaný například stav a další údaje. To mi urychlí práci, protože nebudu muset klikat na roletky,” řekla.

Mobilní výplatní lístek a přílohy usnadňují práci

Tipů, jak si urychlit práci, není nikdy dost. Proto vedoucí oddělení Služeb Leona Michálková a projektová manažerka Dagmar Cíhová připomněly několik užitečných funkcí. V softwaru Vemy vám usnadní práci například:

  • Přílohy - v souborech si můžete ukládat potřebné poznámky a různé dokumenty, které jsou důležité pro práci s konkrétním souborem.
  • Mobilní výplatní lístek - z aplikace Mzdy odešlete výplatní lístky přímo do mobilů zaměstnanců. Nemusíte připravovat papírové lístky a pak je schovávat pro zaměstnance na dovolené.
  • Plánování dovolené - protože pracovníci už brzy vyrazí k moři nebo na chalupy, je portálová aplikace velmi aktuální. Pohlídá všechny nároky zaměstnance a umožňuje jednoduchý schvalovací proces.

Návštěvníkům radili konzultanti

Někteří klienti Vemy se na Setkání uživatelů přišli poradit s konzultanty, kteří byli připravení u stolků v předsálí. Asi nejvíce dotazů kladli konzultantkám aplikace Mzdy a ptali se také na Ekonomický systém a systémové záležitosti.

Jedním z konzultantů, který v Brně hovořil s návštěvníky, byl i vedoucí Systémového oddělení Igor Litera. „Mám na starosti celé spektrum systémových problémů. Dnes jsem pomáhal jen s drobnými potížemi a všechno se povedlo vyřešit přímo na místě. Zákazníkům jsem kromě setkání vždy k dispozici také na telefonu,” vysvětlil.

Konzultanti se v Brně věnovali návštěvníkům, kteří za nimi chodili s dotazy.
Konzultanti se v Brně věnovali návštěvníkům, kteří za nimi chodili s dotazy.

Po přednáškách a konzultacích byl čas na oběd. Vema pro své hosty připravila raut a všichni si mohli osobně povykládat například s ředitelen Vemy Janem Tomíškem nebo s obchodním ředitelem Alešem Kostrhounem, který program Setkání uživatelů v Brně uváděl.
 
Pokud jste letošní setkání nestihli, máte příležitost vidět zástupce Vemy na červnové konferenci Pracovní právo v Praze, kam jste srdečně zváni.

Podobné
články