Školení, výplatní lístky, audit využívání
Nabízená školení jsou rozdělena podle pokročilosti a zaměření účastníků. Své tu naleznou jak začátečníci, tak pokročilí uživatelé, stejně jako správci našich aplikací. K dispozici jsou školení pro produkty z oblasti řízení lidských zdrojů, dále pro produkty z oblasti ekonomiky a logistiky a poslední skupinu tvoří školení speciální.
Každý uživatel produktů Vema by měl absolvovat základní školení týkající se aplikací, se kterými bude pracovat. Jeho první část zahrnuje základy práce s datovým editorem, kde se účastník seznámí se základními možnostmi, jak zadávat, vyhledávat a měnit data.
Následuje blok zaměřený na odbornou práci s danou aplikací. Poslední částí školení je minimum orientované na instalaci nových verzí a údržbu programového vybavení. Po tomto školení by měl být absolvent schopný s aplikací běžně pracovat.
K vybraným modulům pořádáme rozšiřující školení. V první části se uživatel seznámí se všemi možnostmi datového editoru.
Druhá část je zaměřena na prohloubení znalosti práce v jednotlivých aplikacích se zřetelem na komunikaci mezi jednotlivými moduly systému. Podmínkou je samozřejmě absolvování základního školení a znalost odborné problematiky. Toto školení doporučujeme všem uživatelům po delším čase zopakovat, neboť obsah se průběžně upravuje, aby obsáhl nové vlastnosti a funkce aplikací.
Každý účastník školení dostává tištěné školicí materiály s mnoha příklady. V materiálech je popsaný celý průběh školení, příklady zpracování a celý postup zavádění všech hodnot položka po položce. Školicí materiály si účastník odnáší s sebou, takže si může vpisovat vlastní poznámky a modelové příklady následně vyzkoušet i na pracovišti.
Školení standardně probíhají v našich moderních počítačových učebnách v Brně a v Praze. Učebny jsou vybaveny datovými projektory a každý účastník má pro sebe jedno počítačové pracoviště. Začátek všech školení je v 9.00 hod.
Umíme zajistit i individuální školení formou konzultace, a to jak v prostorách společnosti Vema, a. s., tak i v prostorách zákazníka. Školitel používá standardní výukové materiály, takže zákazník získává úplné informace a zároveň má možnost proniknout do hloubky problému. Individuálního školení se mohou zúčastnit maximálně tři účastníci najednou.
Po skončení školení požádá lektor každého účastníka o vyplnění krátkého dotazníku, kde může posluchač zhodnotit obsah školení, práci lektora a případně uvést i jiné připomínky a podněty. Tato zpětná vazba nám pak umožňuje upravit a vylepšit školení tak, aby si z nich účastníci odnášeli co nejvíc.
Naši zákazníci oceňují doplňkový prodej několika druhů speciálních výplatních lístků, které dodáváme k našim aplikacím. Možná se lístky budou hodit i vám.
Zde si můžete prohlédnout ukázky nabízených výplatních lístků:
Nejmenší množství, které lze objednat, je 100 stran. V takovém případě se cena navýší o manipulační poplatek 30 Kč. Balné bude 50 Kč a poštovné 80 Kč.
Díky technologickému pokroku si nyní sami můžete vytvářet výplatní lístky v diskrétní podobě. Lístky nejprve vytisknete z aplikace Vema Mzdy na běžné laserové tiskárně a následně je zkompletujete na speciálním zařízení se skládáním a tlakovým lepením.
Výhody nabízeného řešení
Nový revoluční způsob tvorby diskrétních výplatních lístků spočívá v tlakovém lepení vysoce efektivní technologií OPM (One Piece Mail).
Pro skládání a tlakové lepení výplatních lístků nabízíme dva typy zařízení, která se liší zejména výkonem:
Zařízení lze zakoupit, nebo výhodně pronajmout. Další informace vám rádi sdělíme na tel.: 530 500 100 (obchodní oddělení) nebo na mailu info@vema.cz.
Systémy, které jsou již nějakou dobu v provozu, se v důsledku změn v organizaci vývoje aplikací či třeba prostou fluktuací uživatelů mohou odchýlit od optimálního fungování. Jsou pak využívané neefektivně, a to zbytečně prodražuje provoz organizace.
Nabízíme Audit využívání aplikací Vema, jehož cílem je odhalit právě neefektivnosti ve využívání informačního systému. Výsledkem takové kontroly je sada doporučení pro změnu pracovních postupů uživatelů, vypracování systému doškolení a návrh potřebných konzultací. Efekt realizovaného auditu vás může překvapit a v konečném důsledku potěšit, protože informační systém konečně zase funguje, jak má.
Vyplňte krátký formulář a brzy se telefonicky ozveme. Ujasníme si Vaše požadavky a zašleme Vám nabídku na míru Vašim potřebám.
Rezervujte si online prezentaci zdarma. Během třiceti minut si představíme klíčové výhody našeho systému a podíváme se, jak může pomoci přímo Vám.
Beata Dusilová
Obchodní manažer
info@vema.cz
+420 530 500 000
Zákazická linka
vema@vema.cz
+420 530 500 500
Seyfor, a. s.
Okružní 871/3a
638 00 Brno
Česká republika
IČ: 01572377
DIČ: CZ01572377
Spisová značka B 7072 vedená u Krajského soudu v Brně
© Copyright 2023 Seyfor, a. s.