Seznamte se s novými funkcemi, podívejte se, jak zvládnout legislativní novinky,
nebo si třeba přečtěte, jak využívají software Vema v dalších firmách.
Stačí si jen vybrat, co Vás nejvíc zajímá.
Blíží se začátek nového roku a s ním i období ročního zúčtování daně. S tím je často spojeno únavné kolečko vyzvednutí formulářů daňového prohlášení, případně jejich tisku z webových stránek finanční správy, vyplňování zaměstnanci, následné kontroly mzdovou účetní a samozřejmě závěrečného podepisování poplatníky. Modul Prohlášení poplatníka daně z příjmů nejen, že umí údaje do formuláře načíst přímo z Vemy, ale navíc umožní zaměstnancům prohlášení verifikovat zcela bezkontaktně. Lidé pracující z domova (v režimu home office) tak vůbec nemusí do mzdové účtárny jezdit.
Řada subjektů se statusem veřejnoprávního průvodce často opomíjí povinnost, kterou jim ukládá zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, na jehož základě musí uchovávat dokumenty, umožnit výběr archiválií a vykonávat spisovou službu buď v plném, nebo omezeném rozsahu.
Začátek i konec pracovního poměru přináší personalistům řadu povinností. Patří mezi ně nejen legislativní úkony, ale i školení, lékařské prohlídky, předání vybavení a pracovních pomůcek a také mnoho úkonů specifických pro každou společnost.
Vážení zákazníci, jistě jste zaznamenali, že naše společnost Vema, a.s. je již 7 let součástí holdingu Solitea. Rádi bychom vytvořili předpoklady pro zvyšování kvality našich služeb a zjednodušení obchodních vztahů.
Aktuální situace nám neumožnila pořádat semináře a proto jsme je nahradili sérií videí, které jsou mimořádně dispozici všem zdarma. Najdete je v článku níže. Stejně jako odkaz na podklady, které si můžete stáhnout a vytisknout.
Na konci minulého týdne jsme zjistili, že technické problémy některých našich zákazníků při komunikaci s aplikací eNeschopenka jsou způsobeny příliš vysokými nároky na hardwarové nosiče komerčního certifikátu (čipové karty, USB tokeny).
Postupnou implementací modulu PNZ pro eNeschopenky jsme zjistili, že mnoho hardwarových nosičů komerčních certifikátů (čipové karty, USB tokeny/“flešky”), nefunguje v komunikaci s aplikací eNeschopenka. Možnosti řešení naleznete v našem článku.
Od 1. ledna 2020 se naostro spustí provoz povinné eNeschopenky. Máte všechno na nový systém připravené? Potřebujete třeba dva speciální certifikáty. Sepsali jsme, na co všechno si musíte dát pozor a jak funguje aplikace Pracovní neschopnost zaměstnanců.
Copyright 2021 Solitea, a.s.