Vema pro personalisty

Už žádné zastaralé postupy! Vema vám přináší lepší, účinnější a lákavější způsob, jak řídit a rozvíjet personální agendu.

S personálním systémem Vema získáte

Plně digitální personální svět

Evidence veškerých údajů o zaměstnancích, automatizované procesy, vzdálená spolupráce se zaměstnanci, kolegy i manažery.

Snadná personální evidence

Eviduje širokou škálu personálních údajů o zaměstnancích.

Umožňuje zaměstnancům své údaje spravovat.

Vždy aktuální legislativu

Více jak 30 let je Vema vždy s předstihem připravena na všechny legislativní změny. A bude to platit i nadále. 

Zaměstnanecký portál

Každý zaměstnanec nahlíží do svých údajů, může je kontrolovat a nahlašovat změny. Z kanceláře, domova či na služební cestě.

Posuňte správu personální agendy na jinou úroveň

„Díky svojí komplexnosti nemůže být Vema jen pouhou snadnou ‚klikačkou‘, v tom však spočívá její kouzlo. Je to sofistikovaný a náročný systém, který díky své ucelenosti umožňuje zvládat jakkoli širokou agendu potřebujete. Zároveň ušetříte spoustu času a energie díky automatizovaným procesům a její analytické nástroje vám poskytnou cenné informace o týmu. Uvolněte si ruce a nechte Vemu vzít na sebe tíhu administrativy, abyste se mohli soustředit na to, co je opravdu důležité – budování silných týmů a podpoře svých zaměstnanců.” 

Soňa Straková
HR Business Partner

Základní vlastnosti Vema HR

Hromadné generování dokumentů

pro zaměstnance či skupinu zaměstnanců

Jednoduché schvalovací procesy

formou workflow (např. nástupní a změnové listy)

Reprezentativní vzory dokumentů

s automatickým doplňováním údajů

Nástroje k evidenci vzdělávání a hodnocení

zaměstnanců

Popisy funkcí a tvorba organizační struktury

Zabezpečení

citlivých údajů

Elektronická komunikace

s úřady

Vždy aktuální legislativa

Evidence stravenek

Bezpečný provoz v cloudu

 v souladu s GDPR

Proč zvolit Vemu?

Inovace

Jsme průkopníky v oblasti českých personálních systémů. Využíváme moderní technologie a analytické nástroje, abychom vám přinesli inovativní a účinná řešení.

Personalizace

Každá organizace je jedinečná. Naše řešení a služby jsou plně přizpůsobeny vašim specifickým potřebám a cílům, abychom dosáhli nejlepších výsledků.

Zkušenost

S více než 30letou zkušeností v oblasti vývoje personálního systému jsme si vytvořili silnou reputaci a spolupracovali s řadou úspěšných organizací.

Kvalita

Naše práce je založena na kvalitě a profesionalitě. Držíme se svých standardů, abychom vám poskytli služby, které vám pomohou dosáhnout dlouhodobého úspěchu.

Vstupte s námi do budoucnosti personálního managementu

Kontaktujte nás ještě dnes a objevte novou dimenzi správy a rozvoje vašeho personálu. VEMA – vaše klíčové řešení pro personální agendu.

Máte zájem o nezávaznou konzultaci?

Zaujaly vás informace o řešení Vema pro personalisty? Pošlete nám kontakt a velmi brzy se vám ozveme s nabídkou nezávazné konzultace. Odpovíme na všechny vaše otázky a navrhneme vám řešení na míru.

Beata Dusilová

Obchodní manažer

info@vema.cz
+420 530 500 000

Zákazická linka
vema@vema.cz
+420 530 500 500

Seyfor, a. s.
Okružní 871/3a
638 00 Brno
Česká republika

IČ: 01572377
DIČ: CZ01572377

Spisová značka B 7072 vedená u Krajského soudu v Brně

Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí na ni zásady ochrany osobních údajů a podmínky používání služby Google.

Nepropásněte příležitost
dozvědět se, co se u nás děje.

© Copyright 2023 Seyfor, a. s.