Efektivita práce mzdové účetní vyjádřená měsíčním počtem zpracovaných mezd je zcela zásadní.
Využijte „pomocníky“, které Vema nabízí!
Vema je nejpoužívanější systém pro zpracování mezd a personalistiku. Pokud jej začnete využívat, snadněji najdete nové zpracovatele.
Okamžitě využitelné!
Mzdy zpracujte vždy včas a správně. Poskytněte zaměstnancům svým zákazníkům komfortním přístup k jejich datům.
Nabídněte více než ostatní!
Zpracované mzdy jsou nezbytné minimum. Nabídněte zákazníkům více.
Pomozte jim s evidencí docházky nebo personální administrativou
Využítím Vemy pro zpracování mezd získáváte možnost nabídnou svým zákazníkům víc, než ostatní. Nebojte se využít komplexnosti Vemy a rozšířit portfolio Vašich služeb i o zpracování základní personální evidence. Zároveń získáte silný nástroj pro snížení pracnosti zpracování mezd, díky využití aplikace Docházka nebo Portálu zaměstnance. Se stejným počtem zpracovatelů, pak obsloužíte více zákazníků.
Vždy v souladu s aktuální legislativou, bez obav z výsledků kontrol a auditů.
Srážky ze mzdy v jejich úplné škále, přednostní a nepřednostní pohledávky vždy ve správném pořadí.
Podpora elektonické komunikace s ČNB i všemi komerčními bankami v ČR
Pokud výpočet mzdy není správně, máte možnost opravy až 12 měsíců zpětně.
Umožněte zaměstnancům svých zákazníků jednoduchý a bezpečný přístup např. k výplatnímu lístku, personálním dokumentům a potvrzením.
Není neobvyklé, že jeden zaměstnanec má více pracovněprávních vztahů. Všechny zvládnete na jednom výplatním lístku.
Možnost využití nástroje pro bezpečnou výměnu dat a dokumentů mezi zpracovávanou organizací a zpracovatelem.
Systém nabízí průvodce pro všechna elektronická podání vůči institucím, jako jsou zdravotní pojišťovny, ČSSZ, ÚP, FÚ, atd.
Podpora elektronického procesu zpracování daně z příjmu zaměstnancem díky podpoře jednoduchého a intuitivního průvodce.
Možnost prověřit zaměstnance v insolvenčním rejstříku přímo z Vemy umožní předcházet zbytečným problémům.
Široká škála možností, jak elektronicky předat výplatní lístky: do aplikace v mobilu, zaheslovaným PDF v emailu, na Portálu zaměstnance.
potvrzení pro banky, součinnost pro exekutory…) Na jeden klik jakýkoli formulář
"Externí zpracování mezd začíná být trendem budoucnosti pro řadu firem a organizací. Stále častěji se na nás obrací účetní kanceláře, kterým dosud využívaný systém neumožňuje splnit rostoucí požadavky jejich zákazníků. Důvodem bývá nedostatečná funkcionalita nebo nevyhovující technologický stav jejich stávajícího řešení. A žádají náhradu nevyhovujícího systému.
Jako vhodné řešení vidí Vemu, od které očekávají, že tyto požadavky zvládne.
Neváhejte nás kontaktovat i vy."
Ing. Aleš Kostrhoun
Obchodní ředitel
Zaujaly vás informace o řešení Vema pro účetní kanceláře? Pošlete nám kontakt a velmi brzy se vám ozveme s nabídkou nezávazné konzultace. Odpovíme na všechny vaše otázky a navrhneme vám řešení na míru.
Beata Dusilová
Obchodní manažer
info@vema.cz
+420 530 500 000
Zákazická linka
vema@vema.cz
+420 530 500 500
Seyfor, a. s.
Okružní 871/3a
638 00 Brno
Česká republika
IČ: 01572377
DIČ: CZ01572377
Spisová značka B 7072 vedená u Krajského soudu v Brně
© Copyright 2023 Seyfor, a. s.