Přihlásit

Vema pro účetní kanceláře

  • pomůže získat nové zákazníky
  • zvýší spokojenost stávajících zákazníků
  • sníží náklady / zvýší výnosy

Se mzdovým systémem Vema dosáhnete

Snížení nákladů

Efektivita práce mzdové účetní vyjádřená měsíčním počtem zpracovaných mezd je zcela zásadní.

Využijte „pomocníky“, které Vema nabízí!

Získávání nových zpracovatelů

Vema je nejpoužívanější systém pro zpracování mezd personalistiku. Pokud jej začnete využívat, snadněji najdete nové zpracovatele.

Okamžitě využitelné!

Zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků

Mzdy zpracujte vždy včas a správně. Poskytněte zaměstnancům svým zákazníkům komfortním přístup k jejich datům.

Nabídněte více než ostatní!

Zvýšení výnosů

Zpracované mzdy jsou nezbytné minimum. Nabídněte zákazníkům více.

Pomozte jim s evidencí docházky nebo personální administrativou
 

Přemýšlejte komplexně

Zpracováním mezd to pro většinu firem pouze začíná. Největšího synergického efektu při zpracování mezd, personálních záležitostí a následně zvýšené efektivitě odbavení 1 osoby získáte díky komplexníu HR balíčku služeb Vema

Základní vlastnosti

Zpracování mezd a platů

V souladu s aktuální legislativou

Automatický výpočet srážek ze mzdy

Insolvence a exekuční příkazy

Elektronické výstupy převodních příkazů

Pro všechny banky

Automatické opravy mezd do minulosti

Zaměstnanecký portál

Moderní  způsob komunikace. Přímá komunikace zaměstnavatel-zaměstnanec

Zpracování více druhů pracovněprávních vztahů

U jednoho zaměstnance na jednom výplatním lístku.

Bezpečné a jednoduché předávání podkladů

Mzdy a dokumenty s osobními údaji zaměstnanců mezi zákazníkem a organizací zpracovávající data (SDS).

Elektronická komunikace s úřady přímo ze SW

Automatizované stahování údajů o pracovních neschopnostech zaměstnanců (e-neschopenka), hlášení zaměstnanců do registrů ZP, ČSSZ

Kvůli čemu si Vemu zamilujte

Zpracování ročního zúčtování daně pomocí workflow procesu (iDOP)

Náhled do insolvenčního rejstříku

Sledování docházky a odměny za práci v mobilní aplikaci

mVL, mobilní DCH

Standardizovaná potvrzení pro zaměstnance/úřady

potvrzení pro banky, součinnost pro exekutory…) Na jeden klik jakýkoli formulář

Využili byste na tomto místě kalkulačku ušetřeného času při zpracování mezd

"Produkty Vema HR systému uspokojí jak menší subjekty, které chtějí řešit jen mzdovou problematiku a základní personální evidenci, tak velké společnosti požadující komplexní řešení HR."

Ing. Aleš Kostrhoun
Obchodní ředitel Vema a.s.

Účetní kanceláře využívající služeb

„Nasazením řešení Vema jsme získali příležitost zavést standardní postupy a výrazně snížit pracnost procesů zpracování mezd a personalistiky.”

Ing. Jan Albrecht
KVK Holding, a. s.

Máte zájem o nezávaznou konzultaci?

Zaujaly vás informace o řešení Vema pro účetní kanceláře? Pošlete nám kontakt a velmi brzy se vám ozveme s nabídkou nezávazné konzultace. Odpovíme na všechny vaše otázky a navrhneme vám řešení na míru.

Dalibor Malý

obchodní specialista

info@vema.cz
+420 530 500 000

Zákazická linka
vema@vema.cz
+420 530 500 500

Solitea, a.s.
Okružní 871/3a
638 00 Brno
Česká republika

IČ: 01572377
DIČ: CZ01572377

Spisová značka B 7072 vedená u Krajského soudu v Brně

Nepropásněte příležitost
dozvědět se, co se u nás děje.

Copyright 2022 Solitea, a.s.