Aplikace poskytuje administrativní i technickou podporu celého procesu výběru nových pracovníků a tím tento proces významně usnadňuje.
Aplikace je vhodná pro všechny organizace střední a větší velikosti, které častěji provádějí výběrová řízení na nové pracovníky, rády by tento proces zjednodušily a zefektivnily a v neposlední řadě chtějí bezproblémově plnit povinnosti vyplývající z nařízení GDPR o ochraně osobních údajů.
Základem řešení je Registr uchazečů, ve kterém se shromažďují veškeré informace o uchazečích, jako jsou životopisy, motivační dopisy, pozvánky k výběrovému řízení, oznámení o přijetí, souhlasy se zpracováním osobních údajů apod.
V jednotlivých výběrových řízeních se vybírají uchazeči pro obsazení konkrétní pozice v organizaci. Výběrová řízení mohou mít i více kol. Pro hodnocení uchazečů je možno sestavovat výběrové komise v čele s předsedou.
V rámci jedné akce výběrového řízení lze vytvářet více pracovních pozic, které se sdružují do tematického celku podle časové příslušnosti (za určitý časový interval, např. pro konkrétní měsíc, rok) nebo i logické příslušnosti (podle typu nabízených pracovních pozic).
Během výběrového řízení se ukládají hodnocení všech uchazečů, kteří se výběrového řízení účastnili, až do jeho ukončení a výběru vhodného pracovníka. Je pak na rozhodnutí neúspěšných kandidátů, zda mají zájem v systému zachovat svoje zpracované osobní údaje do dalších výběrových řízení anebo je v souladu s GDPR vymazat.
Po ukončení výběrového řízení lze pomocí funkce Přijetí uchazeče přenést základní osobní údaje vybraného uchazeče z Výběrových řízení do Personálního systému.
Pro organizace, které se řídí Zákonem o státní službě a příslušnými platnými předpisy, je v aplikaci podpora zveřejňování obsazovaných služebních míst a výběrových řízení podle požadovaného rozhraní pro přenos dat s využitím speciálního modulu Evidence obsazovaných služebních míst (EOSM).
V aplikaci Výběrová řízení existuje podpora pro napojení na webovou aplikaci Teamio společnosti LMC, která umožňuje inzerci volných pozic a nábor kandidátů na pracovních portálech typu Jobs.cz. K využití této funkčnosti je nutno pořídit licenci specializovaného modulu.
Vyplňte krátký formulář a brzy se telefonicky ozveme. Ujasníme si Vaše požadavky a zašleme Vám nabídku na míru Vašim potřebám.
Zarezervujte si online konzultaci s našim odborníkem. Stačí si vybrat z volných termínu v kalendáři. Během třiceti minut online schůzky Vám představí (a prakticky ukáže) klíčové výhody našeho systému. Zároveň proberete, jak Vema vyřeší Vaše potřeby.
Beata Dusilová
Obchodní manažer
info@vema.cz
+420 530 500 000
Zákazická linka
vema@vema.cz
+420 530 500 500
Seyfor, a. s.
Okružní 871/3a
638 00 Brno
Česká republika
IČ: 01572377
DIČ: CZ01572377
Spisová značka B 7072 vedená u Krajského soudu v Brně
Můžete se na nás spolehnout i po implementaci systému.
Jsme připraveni na vše, co přijde, a rádi vám pomůžeme
systém přizpůsobit vašim nově vznikajícím potřebám.
© Copyright 2023 Seyfor, a. s.