Úvodní přednáška Jana Tomíška
Na úplný úvod všem přítomným poděkoval v souvislosti s příznivými výsledky měření zákaznické spokojenosti Net Promote Score, které pro společnost Vema realizovala nezávislá agentura: „Udělali jste nám radost a musím říct, že když jsem uviděl známku 60, kterou jste nám přisoudili, byl jsem v šoku. Tak pozitivní hodnocení jsem opravdu nečekal.“ Jak Tomíšek vysvětlil, obecně se za vynikající považuje již hodnota 40. Ukazatel Net Promote Score, kdy respondenti hodnotí na škále 0-10, je totiž velmi tvrdá hodnota, která se může snadno překlopit do mínusu. „Na jedné straně je to pro mě a všechny moje kolegy obrovský závazek, protože chceme udržet nastavenou laťku. Na straně druhé je však pro nás chvála nesmírnou vzpruhou a čerpáme z ní energii a chuť do další práce,“ řekl předseda představenstva.
Radovan Mišák seznamuje uživatele s klientem V5
Kromě nejdůležitějšího tématu, jímž je plánovaná distribuce nového klienta V5 v září 2019, se Tomíšek věnoval rovněž mobilním aplikacím. „Před pár lety jsem tady předváděl mobilní aplikaci Výplatní lístek a tehdy asi nikoho nenapadlo, že za tři roky bude systémem procházet 40 tisíc výplatních lístků a množství těch papírových zásadně poklesne,“ pokračoval. „Věřím, že stejně užitečným pomocníkem bude i mobilní aplikace Docházka, jejíž distribuce je připravena na červen 2019.“ Aplikace, jež zaznamenává příchody a odchody zaměstnanců včetně evidence všech přerušení pracovní doby, je zdarma, přičemž získaná data lze následně využít jako podklad pro zpracování mezd.
Přednáška Martiny Pantůčkové o výhodách
nového produktu Univerzální hodnocení zaměstnanců
Další posun čeká univerzální nástroj Vema workflow. Ten byl vytvořený na podporu libovolného schvalovacího procesu, jichž se každodenně odehrává v organizacích spousta. Nyní bude aktivovaný ve všech aplikacích, s nastavenou e-mailovou notifikací.
Tomáš Petr představuje aplikaci Rozdělování odměn
V přípravě je portálová workflow aplikace Výstupní list, jež slouží k vypořádání závazků odcházejícího zaměstnance vůči zaměstnavateli. Dokáže mimo jiné řešit paralelismy, k nimž dochází, když zaměstnanec potřebuje vrátit firemní majetek, jako například notebook, mobilní telefon, sešívačku nebo monitor, několika různým zodpovědným osobám. V aplikaci lze nastavit schvalování pro více lidí, což je jedna z výhod. Tento produkt, jehož distribuce je naplánovaná na září 2019, lze snadno přizpůsobit potřebám konkrétního zákazníka.
Výběrovému řízení se ve své prezentaci věnovala Leona Michálková
Jan Tomíšek dále zmínil posun zavedení elektronické neschopenky, která má podle nové legislativy vstoupit v platnost 1. 1. 2020. Bude znamenat zásadní změnu nejen pro lékaře, ale také pro zaměstnance i zaměstnavatele, přičemž veškerá komunikace bude probíhat výhradně elektronicky. „V současné době tohle funguje jen přes portál ČSSZ nebo prostřednictvím XML notifikací do datové schránky. My jsme připraveni udělat automat, který několikrát denně zkontroluje portál, a když přijde do e-mailu neschopenka, zapíše ji automaticky do Mezd. Bohužel zatím není k dispozici rozhraní, přes které by šlo celý proces automatizovat,“ vysvětlil předseda představenstva.
Lenka Tůmová prezentuje Plánování směn
Než na závěr své prezentace představil účastníkům inovovanou vizi Vema ve znění Vytváříme nejlepší řešení pro řízení lidských zdrojů v ČR a SR, přislíbil, že firma zapracuje na nástroji pro rozpočtování/plánování mzdových nákladů.