MENU Zavřít

Zákaznický web a báze znalostí

Nástroj pro nejrychlejší přístup přes internet k informacím.

Hlavní komunikační branou a zdrojem informací je pro naše zákazníky specializovaný portál Zákaznický web. Jeho prostřednictvím můžete zadávat svoje dotazy a požadavky směřované na konzultanty. Zde si můžete objednat všechny produkty, přihlašovat se na akce Vema, jako jsou školení, semináře, setkání uživatelů, najdete zde přehled aktualit, vstup do Báze znalostí, nejrůznější dokumenty ke stažení atd. Je to to správné místo pro správu vlastního účtu a aktualizaci evidovaných kontaktů na pracovníky organizace.

Hlavní komunikační branou a zdrojem informací je pro naše zákazníky specializovaný portál Zákaznický web. Jeho prostřednictvím můžete zadávat svoje dotazy a požadavky směřované na konzultanty. Zde si můžete objednat všechny produkty, přihlašovat se na akce Vema, jako jsou školení, semináře, setkání uživatelů, najdete zde přehled aktualit, vstup do Báze znalostí, nejrůznější dokumenty ke stažení atd. Je to to správné místo pro správu vlastního účtu a aktualizaci evidovaných kontaktů na pracovníky organizace.

Báze znalostí Vema obsahuje především informace o produktech Vema, návody, postupy, popisy známých problémů, chyb a jejich řešení. Obsah Báze znalostí neustále aktualizujeme a doplňujeme. Chceme, abyste tady jako naši zákazníci nalezli všechny potřebné informace nonstop 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, aniž byste museli zvednout telefon.

Napište si o cenovou nabídku

Beata Dusilová

Obchodní manažer

info@vema.cz
+420 530 500 000

Přihlaste se k odběru newsletteru a získávejte informace o HR novinkách včas.

Systém Vema vám přináší Seyfor