Obchodní partneři se věnují prodeji systému Vema a zajišťují servis přímo u uživatelů tohoto systému. Jejich úkolem je podpora uživatele při využívání a s tím spojené služby - instalace, nastavení systému, zaškolení, asistence u zpracování, instalace nových verzí, apod. Jsou rovněž nápomocni při řešení reklamací.
Partnery rozdělujeme podle činností souvisejících s provozováním systému Vema. Rozlišujeme několik úrovní spolupráce:
- Prodejní partner
- Z uskutečněných obchodních případů mu náleží provize podle výše konta prodejů za posledních 12 měsíců, vyžaduje se znalost aplikací Vema pro předvedení zákazníkovi.
- Konzultační partner
- Je vyžadována znalost vybrané oblasti systému Vema doložená certifikátem o úspěšném složení zkoušky; konzultační partner je oprávněn nabízet svoje služby zákazníkům související s využíváním systému Vema, za což mu náleží odměna stanovená dohodou mezi ním a zákazníkem. Rozlišujeme tři typy konzultačních partnerů - konzultant HR (oblast lidských zdrojů), konzultant EL (oblast ekonomiky a logistiky) a konzultant EDS (oblast elektronický docházkový systém).
- Systémový partner
- Pro opakované dodávky ucelených systémů, protože společnost Vema dodává pouze aplikační SW.
Na každý typ partnerství je potřeba mít se společností Vema uzavřenou smlouvu. U konzultačních, školících a implementačních partnerů má společnost Vema možnost využít volných kapacit těchto partnerů a delegovat je v rámci svých projektů. Potom je odměna partnerů stanovena dohodou mezi jimi a společností Vema.
V současné době hledáme další partnery pro spolupráci v oblasti prodeje, v oblasti školení, v oblasti implementace, v oblasti vývoje a v oblasti systémové spolupráce. V případě vašeho zájmu o některý z uvažovaných druhů partnerství, prosím, kontaktujte pracovníky obchodního oddělení naší společnosti v Brně.