Od 1. ledna 2020 zahájí ČSSZ ostrý provoz kompletního, plně funkčního a povinného systému eNeschopenky. Věnujte čas krátkému popisu řešení v systému Vema.
Nový modul eNeschopenka umožňuje elektronické získávání informací o vzniklé dočasné pracovní neschopnosti zaměstnanců. Je součástí automatizovaného procesu, kdy lékařem vystavená "eNeschopenka" putuje elektronicky na ČSSZ a odtud pak do Vemy.
Využitím modulu eNeschopenka tak získáte:
- Okamžitou a správnou informaci o dočasné pracovní neschopnosti všech zaměstnanců a možnost využít e-podání „Hlášení zaměstnavatele při ukončení pracovní neschopnosti (HZUPN20)”. Tuto funkci zajistí modul eNEschopenka ve spolupráci s populárním modulem RNP.
- Automatické zapsání veškerých informací o DPN zaměstnanců do Sociální události (F64) a do aplikace Mzdy (PAM).
- Odeslání e-mailu o vzniku DPN zaměstnance nadřízenému nebo například mzdové účetní.
- Dynamický dokument s přehledem pracovníků v DPN, včetně informací o místě pobytu a vycházkách
- Využití informací o DPN v modulech Plánování směn a Docházka.
Modul bude dostupný v prosincové distribuci HR aplikací a bude plně fungovat od 1. 1. 2020, kdy ČSSZ službu spustí.
Všem našim zákazníkům jsme vytvořili nabídky na míru a zaslali je emailem. V případě, že jste nabídku neobdrželi, rádi vám ji zašleme znovu. Napište nám email a o zbytek se postaráme.
Pokud náš systém doposud nemáte, hledáte řešení pro eNeschopenku a pro mnoho dalších úskalí mzdové a personální problematiky, rádi Vám vše představíme. Stačí nám opět napsat email.