MENU Zavřít

eNeschopenka - řešení v systému Vema

  • 19. 11. 2019
Od 1. ledna 2020 zahájí ČSSZ ostrý provoz kompletního, plně funkčního a povinného systému eNeschopenky. Věnujte čas krátkému popisu řešení v systému Vema.
Nový modul eNeschopenka umožňuje elektronické získávání informací o vzniklé dočasné pracovní neschopnosti zaměstnanců. Je součástí automatizovaného procesu, kdy lékařem vystavená "eNeschopenka" putuje elektronicky na ČSSZ a odtud pak do Vemy.
 
Využitím modulu eNeschopenka tak získáte:
  • Okamžitou a správnou informaci o dočasné pracovní neschopnosti všech zaměstnanců a možnost využít e-podání „Hlášení zaměstnavatele při ukončení pracovní neschopnosti (HZUPN20)”. Tuto funkci zajistí modul eNEschopenka ve spolupráci s populárním modulem RNP.
  • Automatické zapsání veškerých informací o DPN zaměstnanců do Sociální události (F64) a do aplikace Mzdy (PAM).
  • Odeslání e-mailu o vzniku DPN zaměstnance nadřízenému nebo například mzdové účetní.
  • Dynamický dokument s přehledem pracovníků v DPN, včetně informací o místě pobytu a vycházkách
  • Využití informací o DPN v modulech Plánování směn a Docházka.
 
 
Modul bude dostupný v prosincové distribuci HR aplikací a bude plně fungovat od 1. 1. 2020, kdy ČSSZ službu spustí.
 
Všem našim zákazníkům jsme vytvořili nabídky na míru a zaslali je emailem. V případě, že jste nabídku neobdrželi, rádi vám ji zašleme znovu. Napište nám email a o zbytek se postaráme. 
 
Pokud náš systém doposud nemáte, hledáte řešení pro eNeschopenku a pro mnoho dalších úskalí mzdové a personální problematiky, rádi Vám vše představíme. Stačí nám opět napsat email.
 
 
 

Přihlaste se k odběru newsletteru a získávejte novinky ze světa HR včas.

Podobné
články

Systém Vema vám přináší Seyfor