Docházkový systém

Zaznamenává příchody a odchody zaměstnanců včetně evidence všech přerušení pracovní doby. Získaná data lze následně využít jako podklad pro zpracování mezd.

Výhody produktu

Kontrola v reálném čase

budete mít nepřetržitý přehled o přítomnosti všech pracovníků na pracovišti

Podklady pro mzdy

napojením na mzdový systém získáte precizní podklady pro zpracování mezd

Úspora času a peněz

přesná evidence docházky snižuje mzdové náklady

Varianta virtuálního řešení

umístění přímo v počítačích pracovníků

Typickým zákazníkem je každý

Typickým zákazníkem je každý

Elektronický docházkový systém je zcela univerzální a vhodný pro střední a velké organizace jakéhokoliv typu. Pokud je součástí informačního systému, výrazně zjednodušuje a zefektivňuje práci zejména mzdovým účetním. Také vedoucí pracovníci snadno získávají přehled o přítomnosti či nepřítomnosti podřízených na pracovišti.

Proč si Docházkový systém pořídit

Proč si Docházkový systém pořídit

Aplikace Docházka slouží k administraci systému, evidenci a zpracování docházkových dat, vytváří snímky pracovní doby zaměstnanců, komunikuje s ostatními aplikacemi Vema.
Webová aplikace Evidence docházky – je dostupná přes libovolný webový prohlížeč, umí zobrazit data o docházce zaměstnancům a lze ji využít také ke korekci dat

Externí zařízení

Externí zařízení

Docházkové terminály slouží k zaznamenání průchodu zaměstnance včetně jeho důvodu, systém podporuje HW terminály (obvykle instalované v místech průchodu zaměstnanců) a SW terminály (na vyžádání mohou být součástí dodané webové aplikace).

Identifikační předměty slouží k identifikaci, ověření totožnosti a registraci průchodu zaměstnance. Podporovány jsou čipové karty, klíčenky a otisky prstů (biometrie).

Schvalování a úprava docházky

Schvalování a úprava docházky

Aplikace Docházka podporuje vícestupňové korekce a schvalování docházky každého zaměstnance, které standardně probíhají na konci kalendářního měsíce.  V prvním stupni lze zvolit, zda zaměstnanec je či není oprávněn si svou docházku sám korigovat a schvalovat. Pokud ne, data upravuje a schvaluje nadřízený pracovník v pozici docházkového vedoucího. Stejné oprávnění má zaměstnanec v pozici nadřízeného docházkového vedoucího.

Vazba na ostatní aplikace Vema

Aplikace Docházka umí sdílet data s dalšími aplikacemi, jako jsou aplikace Mzdy, Plánování dovolené, Cestovní příkazy nebo Plánování směn.

Podpora mzdových a personálních systémů jiných výrobců

Elektronický docházkový systém lze uplatnit a využívat také v případě, kdy organizace využívá pro zpracování mezd software jiného výrobce, než je společnost Vema.

Zákazníci používající Docházkový systém

„V současné době používáme Vemu v rozsahu HR a městská policie, spadající pod Statutární město České Budějovice, má Docházku."

Ing. Jaroslav Škop

Napište si o cenovou nabídku

Beata Dusilová

Obchodní manažer

info@vema.cz
+420 530 500 000

Zákazická linka
vema@vema.cz
+420 530 500 500

Seyfor, a. s.
Okružní 871/3a
638 00 Brno
Česká republika

IČ: 01572377
DIČ: CZ01572377

Spisová značka B 7072 vedená u Krajského soudu v Brně

Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí na ni zásady ochrany osobních údajů a podmínky používání služby Google.

Podpora pro současné zákazníky

Můžete se na nás spolehnout i po implementaci systému.
Jsme připraveni na vše, co přijde, a rádi vám pomůžeme
systém přizpůsobit vašim nově vznikajícím potřebám.

Nepropásněte příležitost
dozvědět se, co se u nás děje.

© Copyright 2023 Seyfor, a. s.