Zaznamenává příchody a odchody zaměstnanců včetně evidence všech přerušení pracovní doby. Získaná data lze následně využít jako podklad pro zpracování mezd.
budete mít nepřetržitý přehled o přítomnosti všech pracovníků na pracovišti
napojením na mzdový systém získáte precizní podklady pro zpracování mezd
přesná evidence docházky snižuje mzdové náklady
umístění přímo v počítačích pracovníků
Elektronický docházkový systém je zcela univerzální a vhodný pro střední a velké organizace jakéhokoliv typu. Pokud je součástí informačního systému, výrazně zjednodušuje a zefektivňuje práci zejména mzdovým účetním. Také vedoucí pracovníci snadno získávají přehled o přítomnosti či nepřítomnosti podřízených na pracovišti.
Aplikace Docházka slouží k administraci systému, evidenci a zpracování docházkových dat, vytváří snímky pracovní doby zaměstnanců, komunikuje s ostatními aplikacemi Vema.
Webová aplikace Evidence docházky – je dostupná přes libovolný webový prohlížeč, umí zobrazit data o docházce zaměstnancům a lze ji využít také ke korekci dat
Docházkové terminály slouží k zaznamenání průchodu zaměstnance včetně jeho důvodu, systém podporuje HW terminály (obvykle instalované v místech průchodu zaměstnanců) a SW terminály (na vyžádání mohou být součástí dodané webové aplikace).
Identifikační předměty slouží k identifikaci, ověření totožnosti a registraci průchodu zaměstnance. Podporovány jsou čipové karty, klíčenky a otisky prstů (biometrie).
Aplikace Docházka podporuje vícestupňové korekce a schvalování docházky každého zaměstnance, které standardně probíhají na konci kalendářního měsíce. V prvním stupni lze zvolit, zda zaměstnanec je či není oprávněn si svou docházku sám korigovat a schvalovat. Pokud ne, data upravuje a schvaluje nadřízený pracovník v pozici docházkového vedoucího. Stejné oprávnění má zaměstnanec v pozici nadřízeného docházkového vedoucího.
Aplikace Docházka umí sdílet data s dalšími aplikacemi, jako jsou aplikace Mzdy, Plánování dovolené, Cestovní příkazy nebo Plánování směn.
Podpora mzdových a personálních systémů jiných výrobců
Elektronický docházkový systém lze uplatnit a využívat také v případě, kdy organizace využívá pro zpracování mezd software jiného výrobce, než je společnost Vema.
Vyplňte krátký formulář a brzy se telefonicky ozveme. Ujasníme si Vaše požadavky a zašleme Vám nabídku na míru Vašim potřebám.
Zarezervujte si online konzultaci s našim odborníkem. Stačí si vybrat z volných termínu v kalendáři. Během třiceti minut online schůzky Vám představí (a prakticky ukáže) klíčové výhody našeho systému. Zároveň proberete, jak Vema vyřeší Vaše potřeby.
„V současné době používáme Vemu v rozsahu HR a městská policie, spadající pod Statutární město České Budějovice, má Docházku."
Ing. Jaroslav Škop
Beata Dusilová
Obchodní manažer
info@vema.cz
+420 530 500 000
Zákazická linka
vema@vema.cz
+420 530 500 500
Seyfor, a. s.
Okružní 871/3a
638 00 Brno
Česká republika
IČ: 01572377
DIČ: CZ01572377
Spisová značka B 7072 vedená u Krajského soudu v Brně
Můžete se na nás spolehnout i po implementaci systému.
Jsme připraveni na vše, co přijde, a rádi vám pomůžeme
systém přizpůsobit vašim nově vznikajícím potřebám.
© Copyright 2023 Seyfor, a. s.