Přihlásit

Plánování směn

Aplikace umožňuje definovat požadavky na obsazení pracovišť pracovníky odpovídající profese a kvalifikace. Následně pak umí nastavit rozvrh jejich pracovní doby.

Výhody produktu

Kontroly plánu

proti fondu, proti legislativě, proti požadované obsazenosti

Modifikace směn

uživatelské změny směn i pohotovostí

Portálová aplikace

přístup přes webový prohlížeč

Zobrazení nepřítomností

možnost zobrazit nebo i naplánovat nepřítomnost

Komu je aplikace určena

Komu je aplikace určena

Aplikace je vhodná pro každého, kdo potřebuje plánovat směny, avšak dosud k tomuto účelu nevyužívá vyhovující aplikaci nebo s funkcionalitou své stávající aplikace není spokojen. Nasazení aplikace zjednoduší a zefektivní plánování směn na pracovištích, která vyžadují týmy složené z pracovníků určitých profesí a kvalifikací. Výsledkem plánování jsou přehledné rozvrhy pracovníků s konkrétními informacemi kdo, kdy, kde a jak dlouho má pracovat.

Užiteční pomocníci Plánování směn

Užiteční pomocníci Plánování směn

Plánování směn zahrnuje mnoho užitečných funkcí, které zvyšují efektivitu práce a uživatelský komfort:

  • kopírování dlouhodobého plánu do operativního plánu
  • vytvoření kopie plánu pracovníka pro dalšího zaměstnance
  • porovnání plánu s fondem pracovní doby
  • vyhodnocení souladu plánu směn se zákonnými podmínkami apod.

Jak se s Plánováním směn pracuje

Plánování směn je webová aplikace. To znamená, že aplikaci není nutné do počítače uživatele instalovat. Pro její spuštění stačí jakýkoliv počítač vybavený prohlížečem internetových stránek připojený do počítačové sítě. Plánování probíhá po etapách. V první etapě je vytvořen dlouhodobý plán, který slouží jako podklad pro výpočet nároku na dovolenou a sestavení ročního plánu dovolené. Ve druhé etapě vznikne operativní plán, zohledňující konkrétní krátkodobé potřeby zaměstnavatele, jako jsou zástupy za nemoci a dovolené, pokrytí mimořádných pracovních špiček apod. Pro porovnání plánů s reálně odpracovanou dobou využívá aplikace data z Elektronického docházkového systému.

Schvalování plánu směn

Aplikace umožňuje vícefázové plánování. Každý záznam v rámci definovaných plánů směn prochází fázemi editace, schvalování a uzamknuto. Nastavení přístupových práv určuje, kdo má právo záznamy editovat, kdo je oprávněn je schvalovat, případně kdo smí provádět mimořádné úpravy v již schválených a uzamčených záznamech.

Vazby na další aplikace

Plánování směn sdílí data s dalšími aplikacemi Vema, jako jsou Mzdy, Docházka, Plánování dovolené, Plánování a evidence výkonů.

Napište si o cenovou nabídku

Beata Dusilová

Obchodní manažer

info@vema.cz
+420 530 500 000

Zákazická linka
vema@vema.cz
+420 530 500 500

Seyfor, a. s.
Okružní 871/3a
638 00 Brno
Česká republika

IČ: 01572377
DIČ: CZ01572377

Spisová značka B 7072 vedená u Krajského soudu v Brně

Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí na ni zásady ochrany osobních údajů a podmínky používání služby Google.

Podpora pro současné zákazníky

Můžete se na nás spolehnout i po implementaci systému.
Jsme připraveni na vše, co přijde, a rádi vám pomůžeme
systém přizpůsobit vašim nově vznikajícím potřebám.

Nepropásněte příležitost
dozvědět se, co se u nás děje.

© Copyright 2023 Seyfor, a. s.